Forum Forum Dyskusyjne Strona Główna Forum Dyskusyjne
Forum GTA San Andreas forum dyskusyjne .
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regulamin

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Dyskusyjne Strona Główna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Elio
Administrator
Administrator



Dołączył: 18 Wrz 2005
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chełm

PostWysłany: Nie 12:11, 18 Wrz 2005    Temat postu: Regulamin

Poniżej zamieszczam regulamin forum San Andreas. Każdy jego użytkownik, bez wyjątków, ma obowiązek stosować się do niego. Został on ustanowiony dla dobra wszystkich użytkowników forum tak, by jak największej ilości osób ułatwić korzystanie z forum.


Zanim założysz temat:

1. Poszukaj (można skorzystać z funkcji szukaj) czy ktoś inny już nie założył wcześniej podobnego tematu. Nie ma sensu się powtarzać, a i odpowiedź zapewne szybciej znajdziesz.

2. Zastanów się, czy temat ma sens, czy nie zostanie za innych uznany za spam

3. Załóż temat w odpowiednim dziale

4. Pomyśl nad tytułem tematu. Nie utrudniaj innym życia zakładając temat "pomocy", "zajrzyj tutaj", "ważne" itp. Nie każdy chce i ma czas wszystko czytać, ułatw, więc innym dobór tematów. Przeważnie niewłaściwy tytuł tematu powoduje znacznie mniejszą ilość odpowiedzi, bo większość osób omija tematy, które niewiadomo, czego dotyczą zakładając od razu, że napisał je "kolejny noob" (nie mylić z newbie)

5. Zanim założysz temat sprawdź czy nie ma przypadkiem odpowiedzi na twoje pytanie w dziale FAQ. Przede wszystkim przed założeniem każdego tematu powinieneś się zapoznać z treścią przyklejonych tematów.


Tematyka postów:


2. Nie wolno podawać linków do stron ułatwiających łamanie regulaminu naszego forum, to jest zawierających programy do cheatowania, opisy tych nielegalnych programów, opisy błędów w grze i innych stron tego typu.

3. Nie wolno podawać linków do programów bądź stron mających charakter destrukcyjny bądź mających na celu jedynie utrudnianie pracy z komputerem osobie otwierającej link lub uruchamiającej program.

4. Zabrania się reklamowania jakichkolwiek produktów na forum.
Zabrania się rozmawiania na temat OTServa(więcej na ten temat niżej)

Treść postów:

1. Należy unikać używania słów i zwrotów uznawanych potocznie za wulgarne bądź obraźliwe
Nie wolno zamieszczać postów w jakikolwiek sposób łamiących polskie prawo.

2. Zabronione jest zamieszczanie zdjęć, tekstów, bądź innych materiałów zawierających treści pornograficzne, rasistowskie, faszystowskie, bądź inne tego typu (zakładam, że osoby czytające ten regulamin są na tyle domyślne i będą wiedziały, co w tym przypadku oznacza zwrot "inne tego typu")

3. Należy unikać postów niewnoszących nic do dyskusji. Jeśli chcesz tylko przytaknąć komuś, to lepiej nic nie pisz.
Unikaj pisania kilku postów pod rząd, lepiej edytuj swojego, posta ,bo jest karane jednym ostrzezeniem bądź więcj

4. Pisz na temat.

5. Przed napisaniem posta sprawdź ortografię i gramatykę. Wielu czytelników forum to ludzie młodzi, którym czytając może utrwalić się błędna pisownia. Nie chcesz chyba mieć na sumieniu czyjejś jedynki z dyktanda?

6. Nie podawaj się za kogoś, kim nie jesteś. Podawanie się za moderatora forum, Counsellora, GMa itp. może być surowo karane.
Staraj się pisać tak, by inni mogli zrozumieć, o co ci chodzi. Pisanie MaŁYmI i DuŻymI LiTEraMi albo w t4|<i|\/| (takim) stylu znacznie utrudnia czytanie, posta. Staraj się też układać sensowne zdania, poprawne ortograficznie, gramatycznie i mające sens (dotyczy to również nazw tematów).

7. Nie wolno cytować zdjęć! Cytowanie zdjęć będzie karane, można napisać ze się odnosi do posta z danym zdjęciem. Cytowanie zdjęcia powoduje obciążenie serwera osoby zamieszczającej zdjęcie jak i wydłuża czas ładowania danego tematu.

8. Używanie zbyt dużej liczby emotów w postach/podpisach jest zabronione i grozi edycja posta/podpisu lub nawet ostrzeżeniem.

9. Preferowane formaty zdjęć na forum to .jpg, .gif i .png. Zdjęcia .bmp zajmują dużo miejsca i długo się ładują czego nikt nie lubi. Nie zamieszczaj zdjęć w formacie .bmp

10. Nie wolno umieszczać w postach linków referencyjnych dających pewne korzyści(złoto, żołnierze, itp.) w grach internetowych.

11. Zabrania się rozmawiania na temat OTServa(więcej na ten temat niżej)

12. Nie wolno w żaden sposób omijać cenzury forum, np. poprzez wstawienie kropki w wulgaryzmie: kur.wa, albo w jakikolwiek inny sposób. Cenzura jest po to żeby takie słowa nie padały na forum.

13. Wszelkie niepotrzebne uwagi typu "Jestem pierwszy!" jesli ktos jako pierwszy napisal post beda surowo karane.

14. Pisanie "sciagam film, zaraz zedytuje" zanim sie obejzy film jest zabronione. Najpierw sciagnij i obejzyj film, potem pisz co o nim myslisz.

15. Komentarze typu "temat do zamknięcia", "bana mu" mogą prowadzić do upomnienia.


Regulamin działów:


1. Niektóre działy na forum maja osobny dodatkowy regulamin(regulamin jest zawsze przyklejony), w którym zawarte są zasady dotyczące tylko danego działu, w którym regulamin się znajduje. Za łamanie regulaminu działu będą stosowane odpowiednie kary.

2. Dodatkowo w niektórych przypadkach, gdy moderator zakłada temat i określa w nim w pierwszym poście zasady danego tematu należy się ich ściśle trzymać, np. temat "Zdjęcia waszego stuffu" gdzie moderator napisał ze można zamieszczać tylko zdjęcia. Za łamanie regulaminu tematu będą stosowane odpowiednie kary.


Profil użytkownika:


1. W podpisie użytkownik nie może mieć obrazków o łącznym rozmiarze przekraczającym 20kb lub obrazków, które wyraźnie są za duże(rozmiarowi) jak na podpis.

2. Podpis jest jedynym miejscem gdzie można zamieszczać linki referencyjne, jednak, jeśli będą one w zbyt dużej ilości lub będą zbyt nachalne moderator może wyedytować podpis usuwając przesadzone linki.

3. Nie wolno wpisywać w polach profilu ze jest się moderatorem, Game Masterem lub inna osobą, która się nie jest.

4. Maksymalny dozwolony rozmiar czcionki w podpisie to 4. Nie wolno tez przesadzać z ilością znaków w podpisie pisanych większą czcionka.

5. W profilu nie wolno obrażać innych osób.

6. Jeśli moderator stwierdzi ze podpis lamie któryś z ww. punktów albo uzna ze podpis/profil jest "zły", niestylistyczny lub za duży - zedytuje podpis/profil oraz może dać ostrzeżenie.

7. Zabrania się umieszczania jakichkolwiek informacji odnośnie OTServa w podpisie/profilu użytkownika(więcej na ten temat niżej).

8. Zakładając nowego użytkownika forum nie wolno wybierać nicków obraźliwych (np. San Anderas huj), podobnych do istniejących już nicków (np. istnieje juz user Jasior wiec zabrania się tworzenia kont typu Jasiar), nicków nie majacych najmniejszego sensu (np. b43s10f13324). Za złamanie tego zakazu grozić moze ban, połączony z koniecznością zmiany nicka, bądź kasacja bez ostrzeżenia.


Questy:

1. Na forum panuje zakaz podawania dokładnych informacji o questach.

2. Za quest uważane są zadania zlecane przez NPC po wykonaniu, których dostaje się nagrodę.

3. Nie wolno podawać dokładnych informacji o położeniu kluczy.

4. Nie wolno dawać na forum filmów/zdjęć zawierających pełne opisy, questow od wyjścia z depo do otworzenia skrzynki. Możesz zamieścić filmik, w którym pokazujesz jak, np., solujesz behemot room, jednak nie pokazuj, co jest nagroda za ten, quest i jaka jest droga do niego.




Kary:


1. Za złamanie regulaminu moderatorzy i administratorzy mogą nałożyć następujące kary
* Skasowanie posta i/lub tematu
* Zamknięcie tematu
* Ban (czasowy bądź bezterminowy) na konto, a w skrajnych wypadkach również na IP.

2. Za swoje przewinienia na forum możesz tez dostać punkty ostrzeżenia od moderatora. Można dostać od 1 do 5. w zależności od skali przewinienia. Jeśli uzbierasz 5pkt. zostajesz automatycznie zbanowany na 30dni. Punkty ostrzeżeń znikają w zależności od ich ilości od 14 do 30 dni od ich wystawienia. Moderator przy wystawianiu punktów pisze powód, za co dostałeś dane ostrzeżenie i ten powód jest widoczny w twoich ostrzeżeniach oraz zostaje do ciebie wysłane powiadomienie na PW o dostaniu ostrzeżenia.

3. Decyzję o karze podejmują moderatorzy. Ich decyzje są nieodwołalne, i mogą zostać podjęte bez informowania ewentualnych karanych.
Karę może zdjąć tylko moderator, który ja wystawił, w przypadkach nadzwyczajnych (np. moderator przestał być moderatorem) może to zrobić administrator. Jeśli nie zgadzasz się z decyzja moderatora możesz napisać zażalenie do administratora, jednak bądź świadom, że jeśli będzie to nieuzasadnione administrator może jeszcze wydłużyć karę.


Ostrzeżenia karne:

1. Za swoje przewinienia użytkownik może dostać punkty karne. Punktacja w stosunku do przewinienia nie jest ściśle wytyczona, ale oto są przykłady, za co ile pkt. można dostać:

- Jeśli temat już był - od 1 pkt do 2 pkt
- Jest poradnik o tym - od 1 pkt do 3 pkt
- Jeśli temat był wałkowany milion razy - od 3 pkt do 5 pkt
- Rozpowszechnianie informacji nieprawdziwych - od 1 pkt do 5 pkt
- 2 posty pod rząd - 1 pkt ostrzeżeń (nie dotyczy zdjęć zamieszczanych w dziale "zdjęcia", "fake" i innych tematów przeznaczonych tylko do zamieszczenia zdjęć)
- 3 posty pod rząd - 3 pkt ostrzeżeń (nie dotyczy zdjęć zamieszczanych w dziale "zdjęcia", "fake" i innych tematów przeznaczonych tylko do zamieszczenia)
- Nie zastosowanie się do decyzji moderatora - 3 pkt - 5 pkt
- Wulgaryzmy - od 3 pkt do 5pkt
- Złamanie regulaminu San Andreas.fora.pl - od 1 pkt do 5 pkt
- Rozpowszechnianie programów hakerskich/cheaterskich - od 3pkt do 5 pkt(ban)
- Próba wyłudzenia numeru i hasła do konta w inny sposób - od 5pkt do 5pkt(ban)
- Wyraźne przejawy braku inteligencji, zakładanie beznadziejnych tematów, pytanie o głupie rzeczy - od 1pkt do 2 pkt(ban)
- Za odświeżanie starych tematów nic niewnoszącym postem od 1pkt do 3 pkt
- Za cytowanie zdjęć 1 pkt
- Za pisanie „jestem pierwszy!” od 1 pkt do 5 pkt


Proszę pamiętać ze nie jest to lista, której się cały czas trzymamy(to jest tylko przykład). W zależności od sytuacji moderator może przyznać mniej lub więcej punktów niż jest tu podane, jeśli uzna ze dana ilość należy się użytkownikowi.


Bany:


1. Za szczególne przewinienia użytkownik może dostać bana tymczasowego. Ban tymczasowy może trwać od 1 dnia do 2 lat. Za totalne łamanie zasad użytkownik może dostać bana na stałe. Zostaje wtedy wykluczony z społeczności tibia.pl na zawsze. W wyjątkowych sytuacjach konto użytkownika może zostać skasowane lub zablokowane całkowicie.

!!!UWAGA!!!

1. Bana dostaje OSOBA nie konto. Jeśli dostałeś bana nie zakładaj drugiego konta, jeśli moderator wykryje ze jesteś ta samą osoba dostaniesz ponownie bana oraz bana na IP(nie będzie nas interesowało czy masz sieć osiedlową i zbanujemy przy tym 10 innych osób. Najwyżej już oni się z tobą policzą). Użytkownika można poznać nie tylko po tym samym IP, często osoba na nowym koncie pisze podobne posty i moderator zauważa ze jest to ta sama osoba.


Nagrody:


1. Użytkownicy szczególnie wyróżniający się pozytywnie, to jest często pomagający innym, nie spamujący i niełamiący w żaden inny sposób regulaminu, bądź pomagający w rozwoju strony mogą liczyć na nagrody. 2. Nagrody mogą przyjmować bardzo różną formę, np. może to być własna ranga lub adres e-mail @tibia.pl
3. Użytkownik, który dobrze spisuje się na forum, ma nienaganną opinie - może dostać posadę moderatora forum lub działu.


Postanowienia końcowe:


1. Użytkownik jest odpowiedzialny za wszystkie posty napisane z jego konta - nie ważne, kto aktualnie pisał posta.

2. Jeśli uważasz, że ktoś łamie regulamin, zgłoś to do moderatorów bądź to poprzez prywatną wiadomość na forum, bądź poprzez przycisk [Report Bad Post] (zgłoś post do moderatora). Posty typu, „user do upomnienia" czy "temat do zamknięcia”, (jeśli nic innego w nich nie ma) będą traktowane jak służące wyłącznie nabijaniu postów i spam, i mogą być karane!
(więcej o raportowaniu złych postów przeczytasz tutaj: Report bad post

3. Wszystkie wypowiedzi moderatorów, z wyjątkiem tych, które wyraźnie tyczą się upominania i zwracania uwagi odnośnie łamania powyższego regulaminu, należy traktować jako ich prywatne zdanie, i nie muszą być one zawsze zgodne z prawdą. Są to tylko ludzie i też mogą mieć błędne informacje bądź nie zgadzać się ze zdaniem innych użytkowników forum (w tym innych moderatorów).

4. Ostateczną decyzję o ewentualnym karaniu użytkownika oraz o tym, czy post jest zgodny z regulaminem podejmują moderatorzy. Ich decyzje są nieodwołalne, i mogą zostać podjęte bez informowania ewentualnych karanych.

Powyższy regulamin może w każdej chwili ulec zmianie bez podania przyczyn i bez wcześniejszego informowania użytkowników o tym.

Powyższy regulamin obowiązuje na całym forum!
Proszę się zapoznąć


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
filip1993
Administrator
Administrator



Dołączył: 18 Wrz 2005
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:04, 20 Wrz 2005    Temat postu:

...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
filip1993
Administrator
Administrator



Dołączył: 18 Wrz 2005
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 10:31, 24 Wrz 2005    Temat postu:

..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Edsterjotedup47
Poczotkujący
Poczotkujący



Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:45, 21 Kwi 2007    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Edsterjotedup47
Poczotkujący
Poczotkujący



Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:46, 21 Kwi 2007    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PaniZos




Dołączył: 01 Paź 2015
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 13:48, 05 Paź 2015    Temat postu:

Opinie erotyczne, komentarze do anonsów towarzyskich
[link widoczny dla zalogowanych] .otrzyma środki (ich wielkość jest dyskusyjna, zależy m.in. od przyszłych kosztów praw do emisji CO2) w jakimś stopniu rekompensujące zachodzące zmiany, ale będą one służyć przebudowie krajowego miksu energetycznego w kierunku technologii niskoemisyjnych. Jeśli w grę nie będzie wchodzić ani węgiel, ani atom to władzom w [link widoczny dla zalogowanych] amatorskie porno, opowiadania erotyczne, filmy erotyczne.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Dyskusyjne Strona Główna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin